Tuna, A., Biber, A. Ç., İncikabi, L. (2013). An Analysis of Mathematics Teacher Candidates’ Logical Thinking Levels: Case of Turkey. Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3(1), 83-91.
Tuna, A., Kaçar, A., İncikabı, L. (2013). The Knowledge Level of Pre-Service Primary Mathematics Teachers about Trigonometry. 5th World Conference on Educational Sciences, Roma.
Tuna, A., Kaçar, A.(2012). Matematik Öğretmeni Adaylarının Trigonometri Konusundaki Kavram Yanılgıları, 1st Cyprus Internatıonal Congress Of Educatıon Research. Kıbrıs.
İncikabı, L., Tuna, A. (2012). Türkiye ve ABD Eğitim Sistemlerinin 60-72 Aylıklar İçin Geliştirilen Okul Öncesi Matematik Eğitimi Programı Açısından Karşılaştırılması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 8(3), 94-101.
Tuna, A., İncikabı, L. (2012). Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi. 11. Matematik Sempozyumu. Samsun, Türkiye.
Trigonometri Öğretiminde 5E öğrenme Döngüsü Modelinin Öğrencilerin Matematiksel Düşünme ve Akademik Başarılarına Etkisi.
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programına Başlayan Öğrencilerin Lise Matematik Konularındaki Hazır Bulunuşluk Düzeyleri.