İzmirli, S., Akyüz, H. İ.. (2017).Eş Zamanlı Sanal Sınıf Yazılımlarının incelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, Eğitimde Kuram ve Uygulama, 13 (4), 788-810.
Yetik, S., Bardakcı, S.,Akyüz, H. İ., Keser, H., Numanoğlu, G., Alakurt, T. (2017). Siber Zorbalığa Maruz Kalma Durumunun BenlikAlgısı ve Toplumsal Aidiyete Etkisi. IV. International Eurosian Educational Research Congress. 11-17 Mayıs 2017, Denizli, Türkiye.
Bardakcı, S., Yetik, S., Akyüz, H. İ., Keser, H., Alakurt, T. (2017). Ortaokul Öğrencileri ve etkileşimli Akıllı Tahta Sosyal, Psikolojik ve Teknolojik Değişkenlere Dayalı Bir İnceleme. IV. International Eurosian Educational Research Congress. 11-17 Mayıs 2017, Denizli, Türkiye.
Yetik S., Akyüz, H. İ., Bardakcı, S. (2017). Öğretmen Eğitiminde Yeni Teknolojiler: Öğretim Üyesi Görüşlerine Dayalı bir İnceleme. 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu. 11-13 Ekim 2017, İzmir, Türkiye.
Bilgici, G., Akyüz, H. İ. (2017).Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi, Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan 2017,Taşköprü, Kastamonu, Türkiye
Akyüz, H. İ., Bilgici, G. (2017). Bireysel Yenilikçilik ve Girişimcilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan 2017,Taşköprü, Kastamonu, Türkiye
Akyüz, H. İ., (2017). İnternet Teknolojilerine Dayalı Uzaktan Öğretim Yöntemi İle Meslek Yüksek Okulunda Yürütülen Bir Dersin Değerlendirilmesi, Uluslararası Taşköprü Pompeipolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan 2017,Taşköprü, Kastamonu, Türkiye
Samsa-Yetik, S., Akyüz, H. İ.& Bardakci, S. (2017). Öğretmen Eğitiminde Yeni Teknolojiler: Öğretim Üyesi Görüşlerine Dayalı Bir İnceleme. 5. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium. 11-13 Ekim 2017, Selçuk, İzmir.
Akyüz, H. İ. , Kurt, M., Bardakcı, S., Keser , H. (2014). Öğretim Elemanlarının Etkileşimli Tahta kullanımının Teknoloji Kabul Modeli ile İncelenmesi (Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 6-8 Haziran, Erzurum(Sözlü Bildiri-Özet Kitabında basılmış)
Akyüz, H. İ. , Samsa-Yetik,S., Bardakcı, S., Numanoğlu, G. (2013). Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Algıları (Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 6-8 Haziran, Erzurum(Sözlü Bildiri-Özet Kitabında basılmış)
Akyüz, H, İ ve Kurt, M (2010). Effect of teacher's coaching in online discussion forums on students’ perceived self-efficacy for the educational software development. Word Conference on Learning, Teaching and Administration, October, 29-31, 2010. Cairo-Egypt.
Akyüz, H. İ., Pektaş, M., Kurnaz, M. A., & Kabataş Memiş, E. (2014). Akıllı tahta kullanımlı mikro öğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının tpablarına ve akıllı tahta kullanımına yönelik algılarına etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education, 3(1), 1-14.
Akyuz, H. I., Yetik, S. S., Bardakci, S., Alakurt, T., Numanoglu, G., & Keser, H. (2012).Teacher candidates’ social network usage tendencies: a qualitative investigation. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46, 5402-5408.
Akyuz, H. I., Kurt, M. Effect of teacher’s coaching in online discussion forums on students’ perceived self-efficacy for the educational software development. Procedia - Social and Behavioral Sciences, World Conference on Learning, Teaching and Administration Papers, vol. 9, no. 0, pp. 633 – 637, 2010. Disponível em: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042810023141>
Akyuz, H.I. & Kurt, M. (2010) “Effect of teacher’s coaching in online discussion forums on students’ perceived self-efficacy for the educational software development” In Procedia - Social and Behavioral Sciences, v. 9, p. 633 – 637.
Çalğın, Z., & Koç, M. (2017). The Effect of WebQuest-Supported Mathematics Instruction on Sixth Grade Students' Critical Thinking Skills. Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics Education, 11(1), 1-20.
Akyüz, H. İ., & Samsa, S. (2009). Critical thinking skills of preservice teachers in the blended learning environment. International Journal of Human Sciences, 6(2), 538-550.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Malatya 24-27 Mayıs
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, 1-3 Ekim 2012 Sinop, Türkiye.
3D ve Robotik Kodlama Kastamonu Atölyesi
Bilgisayar Teknolojileri Eğitimciler Derneği ile ortaklaşa robotik ve 3D atölyesi
Sempozyum düzenleme kurul üyeliği