DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
ADRES BİLGİLERİ
TürAdresİl/İlçe
İş Adresi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Cblok
KASTAMONU
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
vatasoy@kastamonu.edu.tr
DİL PUANI BİLGİLERİ
Puan TürüPuan
YDS
85
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doktora Türkiye Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi ilköğretim
2016
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Dr. Öğr. Üyesi Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim
2017
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2014
0
0
1
0
0
1
0
2
2015
0
0
8
0
1
0
0
9
2016
0
0
1
0
0
0
0
1
2017
0
0
1
0
0
0
0
1
2018
1
0
0
0
0
0
0
1
T O P L A M
1
0
11
0
1
1
0
14

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Preservice science teachers’ collective efficacy in a science methods course
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM hakkında görüşleri. VII.  Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler A study on collective efficacy among preservice science teachers. National Association for Research in Science Teaching (NARST) 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Effect of Science Methods Course on Science Teaching Efficacy Beliefs of Turkish Preservice science teachers. International EJER Congress 2015 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Examining New Fifth Grade Turkish Science Textbook with respect to Science Process Skills. ISER 2015 World Conference on Education 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Experiences of Preservice Science Teachers regarding Group Work in Science Methods Course. The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE) 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Experiences of Two Groups of Preservice Science Teachers regarding Collaborative Learning and Collective Learning. 4th International Conference on Education 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Effect of Group Composition on Motivation of Students in Group. The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE)
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Preservice science teachers common mistakes in lesson plans. 11th Conference of the European Science Education Reseach Association (ESERA 2015) 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler The Common Strengths and Weaknesses of Preservice Science Teachers in Microteaching. ERPA 2015 International Congress on Education 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Investigation Self regulation and Self efficacy of Turkish Preservice Teachers towards Teaching Science with respect to Gender and Grade Level. European Conference on Education (ECER 2015) 
2015
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler The role of achievement goal orientations and interest on metacognitive strategy use of preservice science teachers. Turkish Journal of Education, 4(3), 4-15.
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler  Examining new fifth grade Turkish science textbook with respect to nature of science. International Society of Educational Research 
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler 5. sınıf yeni fen bilimleri dersi kitabının argümantasyon örnekleri açısından incelenmesi. XI. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Egitimi Kongresi 
2014
TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez AdıTarih
Doktora Orta Doğu Teknik Üniversitesi ilköğretim

Analyzing Collective Efficacy of Preservice Science Teachers in Science Methods Course 

2010
2016
VERİLEN DERS BİLGİLERİ
Akademik YılAkademik DönemDers TürüDers AdıTeorikPratikAKTSÖğrenci Sayısı
2017-2018
Güz
Yüksek Lisans ileri çocuk gelişimi
3
0
7,50
2
2017-2018
Güz
Lisans araştırma projesi I
1
2
4
13
2017-2018
Güz
Lisans öğretmenlik uygulaması I
2
6
9
15
2017-2018
Güz
Lisans okul deneyimi
1
4
6
13
2017-2018
Güz
Lisans Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I
3
0
5
154
2017-2018
Güz
Lisans Fen Eğitimi
3
0
4
40
2017-2018
Bahar
Lisans Trafik ve ilk yardım
2
0
3
39
2017-2018
Bahar
Lisans araştırma projesi II
1
2
4
10
2017-2018
Bahar
Lisans etkili iletişim
3
0
3
86
2017-2018
Bahar
Lisans Erken Çocukluk Döneminde Gelişim II
3
0
5
158
2017-2018
Bahar
Lisans öğretmenlik uygulaması II
2
6
9
15
2016-2017
Güz
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2
0
3
90
2016-2017
Bahar
Lisans Fen ve Tekn. Programı ve Planlama
3
0
4
100
2016-2017
Bahar
Ön Lisans Çocuk ve Oyun
1
2
2
69
2016-2017
Bahar
Ön Lisans Öğrenme ve Öğretme Teknikleri
3
0
4
51
UZMANLIK ALANI BİLGİLERİ
Uzmanlık Alanı
Fen Eğitimi


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr