DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
makurnaz@kastamonu.edu.tr
Özel E-Posta Adresi
altan.kurnaz@gmail.com
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doktora Türkiye Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi OFMA
2011
Yüksek Lisans Türkiye Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi OFMA
2007
Lisans Türkiye Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi OFMA
2001
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doç. Dr. Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim
2014
Dr. Öğr. Üyesi Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim
2012
2014
İDARİ GÖREV BİLGİLERİ
Görev AdıGörev YeriTarih
Enstitü Müdür Yardımcısı Fen Bilimleri Enstitüsü
2014
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
6
20
8
1
9
5
3
52
2014
2
2
2
0
0
0
0
6
2015
1
1
6
0
1
0
0
9
2016
0
2
20
1
1
6
0
30
2017
0
2
9
0
1
0
0
12
2018
0
3
0
0
0
0
0
3
T O P L A M
9
30
45
2
12
11
3
112

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. ve Kurnaz, M. A. (2018). Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Jass Studies - The Journal of Academic Social Science Studies, Doi num-ber:http://dx.doi.org/10.9761/JASSS7450, Number: 66 Spring II 2018, p. 77-89.

2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

KURNAZ, M. A. & Bayri, N. G. (2018). The Analysis of Secondary School Students’ Transition Situations in Multiple Representations. Science Education International, 29(1), 3-10. 

2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Hüseyinbaş, Ö., Çalap, G. & Kurnaz, M. A. (2018). Kastamonu Eğitim Dergisinde 2010-2016 Yılları Arasında Yayınlanan Makalelerin Analizi. Kastamonu Eğitim Dergisi. 26(1), 231-240.
2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Yaz, Ö. V., & Kurnaz, M. A. (2017). 2013 Fen Bilimleri Öğretim Programının İncelenmesi, Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 8, 173-184.

2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Ezberci Çevik, E., & Kurnaz, M. A. (2017). Investigation of Preservice Science Teachers’ Comprehension of the Star, Sun, Comet and Constellation Concepts, Journal of Education and Practice, 8(6), 48-58.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2017). Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan, Kastamonu.
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ezberci-Çevik, E., Candan-Helvacı, S., Bozdemir, H., & Kurnaz, M.A. (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan, Kastamonu.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Yaz, Ö. M., Kurnaz, M. A. & Altunoğlu, B. D. (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Hikâyeleme Yöntemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi, III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, TURKCESS2017 - 06-09 Temmuz, Üsküp / Makedonya.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Bozdemir, H., Ezberci-Çevik, E., Candan-Helvacı, S., & Kurnaz, M.A. (2017). TGA stratejisine dayalı Teleskop Gözlemlerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Astronomi Kavramlarını Anlamalarına Etkisi. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi. Alanya.
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Öz. M., & Kurnaz, M.A. (2017). Antropolojik Teori Temelinde 9. Sınıf Fizik Dersi Kuvvet ve Hareket Ünitesinin İncelenmesi. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan, Kastamonu.
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Kurnaz, M. A. & Yaz, Ö. M. (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretim Yeterliliklerini Öğrenmek İçin Tekrarlı Mikro Öğretim Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri, III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, TURKCESS2017 - 06-09 Temmuz, Üsküp / Makedonya.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Kurnaz, M.A. (2017). Kavram Yanılgısı Tespit Etmeye Yönelik Bazı Çalışmalar Üzerine Tematik Bir İnceleme. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan, Kastamonu.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Yaz, Ö. M. & Kurnaz, M. A. (2017). 2013 Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları Öğrenme Alanlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Çerçevesinde İncelenmesi, III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, TURKCESS2017 - 06-09 Temmuz, Üsküp / Makedonya.
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Kurnaz, M.A. (2017). Ders Kitaplarında Enerji Konusunun Öğretim Durumlarının İncelenmesi. Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, 10-12 Nisan, Kastamonu.
2017
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Bozdemir, H., Ezberci Çevik, E., Altunoğlu, B. D., & Kurnaz, M. A. (2017). Astronomi Konularının Öğretiminde Kullanılan Farklı Yöntemlerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG), 3(1), 12-24.

2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler ÜNLÜ BİRCAN, EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.  Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(5), 2425-2438.
2016
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ MEHMET ALTAN,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,bayri nezihe gökçen (2016).  Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi.  Cumhuriyet International Journal of Education, 5(3), 31-47.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ünlü bircan, EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂLARI İLE ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ.  15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunu, 320-320. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ALTUNOĞLU BAHATTİN DENİZ,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  Sınıf öğretmenlerinin mesleki seçim nedenleri ve fen öğretimi yeterlilikleri.  International conference on new horizons in education 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Altunoğlu, B D., & Kurnaz, M. A. (2016). Alternative ıdeas for some basic concepts of science teacher candidates before astronomy course. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), May 19-22,  Bodrum, Turkey.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Tarhan, H., & KURNAZ, M. A. (2016). Investigation of 12th grade students’ classification appropriateness of physics concepts as modern or classical physics. 32nd International Physics Conference, 6-9 September, Bodrum, Turkey.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ünlü bircan,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  DETERMINATION OF THE EMOTIONAL INTELLIGENCE OF CANDIDATE TEACHERS STARTED DIFFERENT DEPARTMENT.  International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 1027-1040. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ünlü bircan,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers.  XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 219-219. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Bozdemir, H., Ezberci Çevik, E., Candan, S. & Kurnaz, M. A. (2016). Alternative ıdeas for some basic concepts of science teacher candidates before astronomy course. International Conference on Research in Education and Science (ICRES), May 19-22,  Bodrum, Turkey.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Bozdemir, H., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Fen bilimlerine Yönelik Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi. 3rd International Conference on Primary Education. October 08-10, Nevşehir.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ALTUNOĞLU BAHATTİN DENİZ,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  INVESTIGATING INFLUENCE OF REPEATED MICRO TEACHINGPRACTICES ON TEACHING SKILLS.  International Conference on Research in Education and Science, 701-706. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Sınıf Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâları İle Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, Muğla.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Determination of the emotional intelligence of candidate teachers started different department. International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST)’de sunulan bildiri, Muğla.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler tarhan hayati, KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  12  Sınıf Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Modern Fizik Ve Klasik Fizik Olarak Sınıflandırmaları.  TFD 32. Uluslararası Fizik Kongresi, 225-225.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Okul öncesi öğretmen adaylarının duygusal zekâlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 11.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi’nde sunulan bildiri, Kastamonu.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler BOZDEMİR HAFİFE,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,CANDAN SEVCAN,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  ALTERNATIVE IDEAS FOR SOME BASIC CONCEPTS OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES BEFORE ASTRONOMY COURSE.  International Conference on Research in Education and Science, 692-700. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Investıgation of the relationship between emotional intelligence and learning approaches of prospective science teachers. XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, September 1-4, 2016 Rome, Italy.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Bozdemir, H., Candan, S., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M. A. (2016). Investigation of technological pedagogical content knowledge of science teacher candidates. Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST)’de sunulan bildiri, Muğla.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler CANDAN SEVCAN,BOZDEMİR HAFİFE,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ KONUSUNDA ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ.  5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 90-90. 
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E. & Kurnaz, M.A. (2016). Sınıf öğretmen adaylarının duygusal zekâları ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 15. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)’nda sunulan bildiri, Muğla.

2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler CANDAN SEVCAN,BOZDEMİR HAFİFE,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2016).  INVESTIGATION OF TECHNOLOGICAL PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE OF SCIENCE TEACHER CANDIDATES.  International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 1018-1026.
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Candan-Helvacı, S., Bozdemir, H., Ezberci-Çevik, E., & Kurnaz, M.A. (2016). Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi konusundaki öz değerlendirmeleri. 5th World Conference on Educational and Instructional Studies.  Antalya, Türkiye, 27-29 Ekim 2016.
2016
Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin Modern Fiziğe Giriş (2016)., KURNAZ MEHMET ALTAN,KURNAZ ASLI,  Pegem Akademi, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 202, Türkçe (Ders Kitabı)
2016
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ MEHMET ALTAN,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,bayri nezihe gökçen (2016).  İlköğretim Öğrencilerinin Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasında Geçiş Yapabilme Durumlarının İncelenmesi.  Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(1), 1-25.
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Bozdemir, H., Ezberci Çevik, E., Candan, S. & Kurnaz, M. A. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Dersinde Whatsapp Grubu Konuşma Durumlarının İncelenmesi, 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28-30 Eylül, Trabzon.
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ezberci Çevik, E., Kurnaz, M.A., Çağlar, A. (2016). Çoktan Seçmeli Soruların Analiz Yaklaşımlarından Biri: Model Analizi, 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28-30 Eylül, Trabzon.

2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünlü, B., Ezberci Çevik, E., & Kurnaz, M.A. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi, 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28-30 Eylül, Trabzon.
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ünlü, B., Ezberci Çevik, E., & Kurnaz, M.A. (2016). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının duygusal zekalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, 11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kastamonu.

2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Avunç, F., Kurnaz, M.A., Çağlar, A. (2016). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Madde ve Isı Konusuna İlişkin Gösterim Türleri Arasındaki Geçiş Yapabilme Durumlarının Belirlenmesi, 12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28-30 Eylül, Trabzon.

2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Ezberci Çevik, E., Kurnaz, M.A., & Bayri, N. G. (2016). İlköğretim öğrencilerinin elektrik konusuna ilişkin gösterim türleri arasındaki geçiş yapabilme durumları. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde.

2016
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) KURNAZ MEHMET ALTAN,Çiğdem Ekşi (2015).  An Analysis of High School Students  Mental Models of Solid Friction in Physics.  Educational Sciences: Theory & Practice, 15(3), 787-795., Doi: 10.12738/estp.2015.3.2526 
2015
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler nezihe gökçen bayri, KURNAZ MEHMET ALTAN (2015).  Investigation of the Secondary School Students Transition Situations between Different Representation Types.  The Turkish Online Journal of Educational Technology, 336-340. 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Bayri, N. G. & KURNAZ, M. A. (2015). Investigation Of The Secondary School Students Transition Situations Between Different Representation Types, INTE International Conference on New Horizons in Education 2015, 10-12 June, Bacelona, Spain. 

2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ÜNAL AHMET, KURNAZ MEHMET ALTAN, YERLİKAYA ZEKERİYA (2015).  Understandings level of prospective Science Teachers about Solar System  Milky Way and Universe.  ERPA International Congress on Education
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünal, A., KURNAZ, M. A. & Yerlikaya, Z. (2015). Understandings level of prospective Science Teachers about Solar System, Milky Way and Universe, ERPA International Congress on Education, 4-7 June, Athens, Greece.
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler nezihe gökçen bayri, KURNAZ MEHMET ALTAN (2015).  Investigation Of The Secondary School Students Transition Situations Between Different Representation Types.  International Conference on New Horizons in Education
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler BOZDEMİR HAFİFE,EZBERCİ EBRU,KURNAZ MEHMET ALTAN (2015).  Hayat bilgisi dersi öğretim programının fen bilimlerine yönelik kazanımlarının yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi.  III. Internatıonal Conference On Prımary Educatıon 
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Bozdemir, H., Ezberci, E. & KURNAZ, M. A. (2015). Hayat bilgisi dersi öğretim programının fen bilimlerine yönelik kazanımlarının yenilenmiş bloom taksonomisine göre incelenmesi, III. Internatıonal Conference On Prımary Educatıon, 8-10 October, Nevşehir, Türkiye.

2015
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler YİĞİT NEVZAT,KURNAZ MEHMET ALTAN,Şahin Alparslan (2015).  ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞITUTUMLARININ İNCELENMESİ.  Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(1), 223-236.
2015
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) KURNAZ MEHMET ALTAN (2014).  Conceptual Understanding of Science Teacher Candidates regarding the Reason for Measurement and Evaluation and for Determining Learning Change.  Educational Sciences: Theory & Practice, 14, 1-19.
2014
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) KURNAZ, M. A. (2014). Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmenin Gerekçesi ve Öğrenme Değişiminin Belirlenmesi Hakkındaki Kavramsal Anlamlandırmaları. Educational Sciences: Theory and Practice, 14(5), 1977-1995.
2014
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ MEHMET ALTAN (2014).  Student Mental Models Related to Expansion and Contraction.  Acta Didactica Napocensia, 7(1), 59-68.
2014
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Hİ AKYÜZ, M PEKTAŞ, MA KURNAZ, EK MEMİŞ. Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tbap’larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi. Cumhuriyet International Journal of Education 3 (1)
2014
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Altunoğlu, B. D., & KURNAZ, M. A. (2014). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilikleri Doğrultusundaki Öz Değerlendirmelerinin İncelenmesi, 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24-26 April, Antalya.

2014
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A. & Gültekin, N. G. (2014). 6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Gösterim Türleri Arası Geçişlerin İncelenmesi, 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24-26 April, Antalya.
2014
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) KURNAZ, M. A. Investigation of the student teachers’ skills of transition between multiple representations about pressure. International Journal of Academic Research Part B, 5(1), 66-71.
2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Incıkabı L., KURNAZ, M. A., & Pektas, M. Mathematics and Science Questions in Entrance Examinations for Secondary Education Institutions in Turkey. Journal of Baltic Science, 12(3),352-364.  
2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Incıkabı L., Pektas, M., Ozgelen, S., & KURNAZ, M. A.Motivations and Expectations for Pursuing Graduate Education in Mathematics and Science Education. The Anthropologist: International Journal of Contemporary and Applied Studies of Man, 16(3), 701-709.
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. An Analysis of Turkish High School Students’ Performance on Conceptual, Algorithmic and Graphical Physics Problems. Journal of Asian Scientific Research, 3(7),698-714. 
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Pektas, M., KURNAZ, M.A., Alev, N., & Bayraktar,G. Student Teachers' Understandings of Nanotechnology. Mediterranean Journal of Educational Research, 14a, 80-84.
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. Investigation of the student teachers’ skills of transition between multiple representations about pressure. International Journal of Academic Research Part B, 5(1), 66-71. 
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., & Emen, A. Y. Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter. International Journal of Educational Research and Technology, 4(1), 1-5. 
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Pektas, M., & KURNAZ, M.A. Difficulties of Science Teacher Candidates in the Articulation of Transitions between Table, Graphical and Pictorial Representations. The International Journal of Social Sciences, 7, 160-167.
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kıldan, A. O., KURNAZ, M. A., & Ahi, B. Mental Models of School for Pre-School Children. European Journal of Educational Research. 2(2), 97-105
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., & Emen, A. Y. Mental Models Of The High School Students Related To The Contraction Of Matter. International Journal of Educational Research and Technology, 4(1), 1-5.
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. Fizik öğretmenlerinin bağlam temelli fizik problemleriyle ilgili algılamalarının incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 21(1), 375-390. 
2013
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., Kıldan, A. O., & Ahi, B. Mental models of pre-school children regarding the sun, earth and moon. The International Journal of Social Sciences, 7, 136-143.
2013
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A., & Sağlam Arslan, A. Effectiveness of Multiple Representations for Learning Energy Concepts: Case of Turkey. 5th World Conference on Educational Sciences, 05-08 February, Rome, Italy
2013
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A. & Yüzbaşıoğlu, M. A. Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi, 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26-28 Haziran, Trabzon.
2013
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., & Pektaş, M. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirmede Kavram Haritası Kullanım Durumları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 1-10. 
2013
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. & Yüzbaşıoğlu, M. A. Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sınavlarının Gösterim Türleri Arasındaki Geçişler Açısından İncelemesi, Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(2), 267-279.
2013
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., Tarakçı, F., Aydın, A. & Pektaş, M. Elektriklenme, Yıldırım Ve Şimşek ile ilgili Öğrenci Zihinsel Modellerinin İncelenmesi. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 6(4), 33-51.
2013
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., Bayraktar, G., & Değermenci, A. (2013). Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z-Kitaplara İlişkin Fizik, Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri. Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi, 4(4).
2013
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) KURNAZ, M. A. Turkish Students’ Understandings about Some Basic Astronomy Concepts: A Cross-Grade Study. World Applied Science Journal, 19 (7), 986-997. 
2012
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Değermenci, A. Mental Models of 7th Grade Students on Sun, Earth and Moon, Elementary Education Online, 11(1), 137-150.
2012
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. & Çepni, S. An Evaluation of Changes to the Turkish High School Physics Curriculum. International Education Studies, 5(5), 92-108.
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A., Bayraktar, G., & Değermenci, A. Ortaöğretim Öğrencilerinin Nanoteknolojiye Karşı Tutumlarının İlgi Duyulan Ders ve Okul Türü Değişkenleri Açısından İncelemesi. 29th International Physics Conference, 5-8 September, Bodrum, Turkey
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler İyibil, Ü., KURNAZ, M. A., & Gültekin, N. G. Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının Ay’ın evreleri konusundaki algıları. International Conference on Interdisciplinary Research in Education, 15-17 May, North Cyrus 
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A., Gültekin, N. G., & İyibil, Ü. On Turkish Candidate Science Teachers' Pre-Existing Ideas about Some Basic Astronomy Concepts. 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 25-28 October, Maison N.-D. Chat d'Oiseau Brusells, Belgium
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Pektas, M., Alev, N., KURNAZ, M. A., Bayraktar, G. Physics, Chemistry and Biology Student Teachers' Understandings of Nanotechnology. 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 25-28 October, Maison N.-D. Chat d'Oiseau Brusells, Belgium
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A., Pektas, M., Alev, N., Bayraktar, G. Student Teachers' Understandings of Nanotechnology. New Trends on Global Education Conference, 24-26 September, Kyrenia, North Cyprus
2012
Yazılan Uluslararası Kitaplar veya Kitaplarda Bölümler Öğretim Programları Temelinde Yer Bilimleri ve Astronomi (2012)., KURNAZ MEHMET ALTAN,  PEGEM A, Türkçe(Ders Kitabı),
2012
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A. Yıldız, kuyruklu yıldız ve takımyıldız kavramlarıyla ilgili öğrenci algılamalarının belirlenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(1), 251-264.more
2012
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KURNAZ, M. A., & Bayraktar, G. Nanoteknoloji Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,41-53. 
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Oğuz, S., KURNAZ, M. A., Karatekin, K. İbret, B. Ü. Ay’ın Evreleri Konusunda Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algı Durumları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24-26 Mayıs, Rize.
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A., Bayraktar, G., & Değermenci, A. Fatih Projesi Kapsamında Yapılandırılan Z-Kitaplara İlişkin Fizik, Kimya Ve Biyoloji Öğretmenlerinin Beklentileri. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 12-14 Eylül 2012, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul/Türkiye.
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KURNAZ, M. A. & Yiğit, N. Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Materyal Geliştirme Alışkanlıkları. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 12-14 Eylül 2012, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul/Türkiye.
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Oğuz, S., KURNAZ, M. A., Karatekin, K. İbret, B. Ü. Temel Astronomi Kavramlarına İlişkin Sınıf Öğretmen Adaylarının Algılarının Belirlenmesi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24-26 Mayıs, Rize.
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Kurnaz, M. A., Gültekin, N. G., & Çağlar, A. Dört ve Beşinci Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Gösterim Yöntemlerinin 'Kuvvet Ve Hareket' Üniteleri Kapsamında İncelenmesi, Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, 1-3 EKİM, Sinop
2012
Diğer Yayınlar Çepni, S., Kurnaz, M. A. ve Şenel Çoruhlu, T. Öğretim Programları Temelinde Yer Bilimleri ve Astronomi, Pegem Akedemi, Ankara
2012
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Sağlam Arslan, A. & Kurnaz, M. A. Students’ conceptual understanding of energy: Do the learning difficulties in energy concept discovered in the 1990s persist still? Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies. 3 (1&2): 109-118.
2011
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Sağlam Arslan, A. A Thematic Review of Some Studies Investigating Students’ Alternative Conceptions about Energy. Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 3(1), 51-74.
2011
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Sağlam Arslan, A. Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımını Temel Alan Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Enerji Kavramını Anlama Düzeylerine Etkisi. International Journal of Educational Research, 2(2), 1-16.
2011
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Degermenci, A. Cross-Grade Comparison of Students’ Understanding of Basic Astronomy Concepts, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Yıl 11, Sayı 22, 97 - 120
2011
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Sağlam Arslan, A. Praxeological Analysis of the Teaching Conditions of the Energy Concept. Cypriot Journal of Educational Sciences, 5(4), 233-242.
2010
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Kurnaz, M. A. & Odabaşı Çimer, S. How Do Students Know That They Have Learned? An Investigation of Students’ Strategies. Procedia Social and Behavioural Sciences, 2, 3666–3672.
2010
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. Kavram Haritalarının Öğretim Sürecinde Kullanılması: Bir Aksiyon Araştırması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. 8(1), 175-199.
2010
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kurnaz, M., A. & Yiğit, N. Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) Cilt 4, Sayı 1, sayfa 29-49.
2010
Diğer Yayınlar Kurnaz, M. A., Değermenci, A., Kalyoncu, C., Pektaş, E., Bayraktar, G., Aydın, U. ve Moradaoğlu, Y. 11. Sınıf Fizik Ders Kitabı (eleventh-grade physics textbook), Devlet Kitapları, Özkan Matbaacılık, Ankara
2010
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Kurnaz, M. A. & Çalık, M. A Thematic Review of ‘ENERGY’ Teaching Studies: Focuses, Needs, Methods, General Knowledge Claims and Implications. Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 1(1): 1-26.
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Alev, N. Primary and Secondary Postgraduate Students’ Ways of Selecting Courses and Encountered Problems, Journal of Turkish Science Education, 6(3), 38-52, 
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Sağlam-Arslan, A. & Kurnaz, M. A. Prospective Physics Teachers’ Level of Understanding Energy, Power and Force Concepts. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, Volume 10, Issue 1, Article 6.
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Dinçer, G. T., Kurnaz, M. A. & Akdeniz, A. R. Physics Student Teachers’ Ways of Learning Physics Subjects. Balkan Physics Letters, Boğaziçi University Press, 16 (1), 161016. 
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. Investigating the Effectiveness of Using Different Conceptual Change Methods Embedded Within 5E Model on Teaching and Learning of Heat and Temperature. Balkan Physics Letters, Boğaziçi University Press, 16 (1), 161025.
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Sağlam Arslan, A. Using the Anthropological Theory of Didactics in Physics: Characterization of the Teaching Conditions of Energy Concept and the Personal Relations of Freshmen to this Concept, Journal of Turkish Science Education, 6(1), 72-88.
2009
Diğer Yayınlar Kalyoncu, C., Pektaş, E., Değermenci, A., Kurnaz, M. A., Tütüncü, A., Çakmak, Y. ve Bayraktar, G. MEB 10. Sınıf Fizik Ders Kitabı (tenth-grade physics textbook), 1. baskı, Devlet Kitapları, Kelebek Matbaacılık, İstanbul
2009
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kurnaz, M. A. & Çalık, M. Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education. Online, 5(1), 3-10.
2008
ATIF BİLGİLERİ
YılISI Dergilerindeki AtıflarDiğer Uluslararası AtıflarUlusal AtıflarT O P L A M
Geçmiş
0
8
1
9
2014
0
5
0
5
2015
0
4
0
4
2016
0
0
0
0
2017
1
6
0
7
2018
0
0
0
0
T O P L A M
1
23
1
25

Atıf TürüAtıf İçerik TürüAtıf Yapan Yayının KünyesiAtıf Yapılan Yayınımın KünyesiTarih
Uluslararası Hakemli Dergilerdeki Atıflar (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) Karim, Saeful, et al. "Recostructing the Physics Teaching Didactic based on Marzano’s Learning Dimension on Training the Scientific Literacies." Journal of Physics: Conference Series. Vol. 812. No. 1. IOP Publishing, 2017.

KURNAZ, M. A. & Çalık, M. (2008). Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education Online, 5(1), 3-10.

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Nida, Safwatun, Susriyati Mahanal, and Diego Pradana. "KEEFEKTIFAN MODEL LEARNING CYCLE 5E DIPADU TEKNIK MIND MAPPING UNTUK MENINGKATKAN KETERAMPILAN PROSES SAINS SISWA SMP." PANCASAKTI SCIENCE EDUCATION JOURNAL 2.1 (2017).

KURNAZ, M. A. & Çalık, M. (2008). Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education Online, 5(1), 3-10. 

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Saraç, H., & Hirca, N. (2017). INVESTIGATION OF MULTIPLE INTELLIGENCE ACTIVITIES BY TEACHING, MEASUREMENT AND EVALUATION METHODS AND TECHNIQUES IN THE 5E MODEL OF CANDIDATE TEACHERS. European Journal of Education Studies.

KURNAZ, M. A. & Çalık, M. (2008). Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education Online, 5(1), 3-10. 

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yavas, P. Ü., & Çagan, S. (2017). Development of an Attitude Scale towards High School Physics Lessons. Journal of Education and Training Studies, 5(1), 56-66.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler YAVAŞ, Pervin ÜNLÜ, and Sultan ÇAĞAN. "Developing Attitude Scale of the High School Students towards Pressure and Buoyant Force." Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics Education 11.1 (2017).

KURNAZ, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 4(1), 29-49.

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler SARAC, HAKAN. "5e Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi: Meta Analiz Çalışması." (2017): 16-49.

KURNAZ, M. A. & Çalık, M. (2008). Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education Online, 5(1), 3-10. 

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler DÜZEYLERİ, MODELİNİN AŞAMALARINI ANLAMA. "FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI 5E." License Owner, On Behalf of Kazim Karabekir Faculty of Education Prof. Dr. Kemal DOYMUŞ Dekan: 70.

KURNAZ, M. A. & Çalık, M. (2008). Using Different Conceptual Change Methods Embedded within 5E Model: A Sample Teaching for Heat and Temperature, Journal of Physics Teacher Education Online, 5(1), 3-10. 

2017
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
YİĞİT, N., KURNAZ, M. A., & ŞAHİNOĞLU, A. (2015). ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(1), 223-236.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2015
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Geçkil, T., & Tikici, M. (2015). Örgütsel Demokrasi Ölçeği Geliştirme Çalışması. Amme İdaresi Dergisi, 48(4).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2015
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BATMAN, D., & YİĞİT, N. (2015). ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ. Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(1), 217-232.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2015
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BULUT, C., & BAŞBAY, A. (2015). ÖĞRETMENLERİN ÇOK KÜLTÜRLÜ YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(3), 957-978.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49.
2015
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ASLANTAŞ, S. (2014). Görsel sanatlar dersine yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2014(2).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2014
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BENZER, E., & DEMİR, S. (2014). Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(3).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2014
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Karakoç, A. G. D. F. Y., & Dönmez, L. (2014). Ölçek geli̇şti̇rme çalışmalarında temel ilkeler. TIP EĞİTİMİ DÜNYASI, 40(40).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2014
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BENZER, E., & DEMİR, S. (2014). Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanım bilgilerinin incelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(3).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2014
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TAHİROĞLU, M., & ÇAKIR, S. (2014). İlkokul 4. sınıflara yönelik matematik motivasyon ölçeğinin geliştirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(3).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2014
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yeşilyurt, S., Gül, Ş., & Demir, Y. (2013). Biyoloji öğretmen adaylarının çevre bilinci ve çevresel duyarlılığı: Ölçek geliştirme çalışması.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49.
2013
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Korkusuz, M. E., & Karamete, A. (2013). Eğitsel Oyun Geliştirme Modelleri. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 7(2).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2013
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TANRIVERDİ, G., & DEMİRBAŞ, M. (2012). Fizik laboratuarına yönelik tutum ölçeği geliştirme: geçerlik ve güvenirlik çalışması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(3), 83-101.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2012
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TANRIVERDİ, G., & DEMİRBAŞ, M. (2012). Fizik laboratuarına yönelik tutum ölçeği geliştirme: geçerlik ve güvenirlik çalışması. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(3), 83-101.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2012
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Taşlıdere, E., & Eryılmaz, A. (2012). Basit elektrik devreleri konusuna yönelik tutum ölçeği geliştirilmesi ve öğrencilerin tutumlarının değerlendirilmesi. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 9(1), 31-46.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49.
2012
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TAÞLIDERE, E., & ERYILMAZ, A. (2012). Development of Attitude Scale Towards Simple Electric Circuits and Assessment of Students' Attitudes. Journal of Turkish Science Education, 9(1).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2012
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Palic, G., & Pirasa, N. (2012). A Study of Pre-Service Teachers’ Tendency for Imprudent Behaviour and Physics Laboratory Attitudes. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 47, 823-828.
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2012
Ulusal Atıflar Diğer Yayınlar
KAÇAR, S. (2012). Görsel sanatlarla bütünleştirilmiş probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin fen akademik başarılarına, bilimsel yaratıcılıklarına ve sanat etkinlikleriyle fen öğrenme tutumlarına etkileri (Doctoral dissertation, DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2012
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Paliç, G., & Altun, E. (2011, April). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri İle Fizik Laboratuar Tutumları Arasındaki İlişki. In 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications (pp. 1286-1293).
Kurnaz, M. A. & Yiğit, N. (2010). Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliliği ve Güvenilirliği. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 4 (1),29-49
2011
PROJE BİLGİLERİ
YılTBTKSANTKBDPBAPAUKDPABÇPABDPUADPDGRPT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
3
0
0
0
0
0
3
2014
0
0
0
3
0
0
0
0
0
3
2015
0
0
0
2
0
0
0
0
0
2
2016
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2017
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
0
0
8
0
0
0
0
0
8

Proje TürüGörev TürüAçıklamaTarih
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı Meta Analiz Yöntemiyle Bazı Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Çalışmaların Etki Değerlerinin İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, BAP Birimi, Proje No: KÜ-BAP-01/2015-24
2015
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Proje Yürütücüsü Temel Astronomi Kavramlarının Öğretiminde Teknoloji Destekli Uygulama Örnekleri Geliştirme Ve Etkililiğini İnceleme, Kastamonu Üniversitesi, BAP Birimi, Proje No: KÜ-BAP01/2015-6 
2014
2015
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Proje Yürütücüsü Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Gösterim Yöntemlerinin, Aralarındaki Geçişlerin Ve Bunların Öğrenciler Tarafından Kullanılabilme Ve Algılanma Durumlarının İncelenmesi, Kastamonu Üniversitesi, BAP Birimi, KÜBAP-01/2012-38
2012
2014
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı Ekolojik Vatandaşlık İçin Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma Konusundaki Çevre Okuryazarlığının Artırılması: Karbon Finans Örneği, Kastamonu Üniversitesi, BAP Birimi, KÜBAP-01/2012-27
2012
2015
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı Enerji ve İlişkili Kavramların Öğretiminde Model Tabanlı Öğrenme Yaklaşımına Uygun Öğrenme Ortamlarının Tasarlanması ve Zihinsel Modellerin Gelişimi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, BAP Birimi, 2008.116.02.3
2008
2011
TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez AdıTarih
Doktora Karadeniz Teknik Üniversitesi OFMA Enerji konusunda model tabanlı öğrenme yaklaşımına göre tasarlanan öğrenme ortamlarının zihinsel model gelişimine etkisi
2007
2011
Yüksek Lisans Karadeniz Teknik Üniversitesi OFMA Enerji kavramının üniversite 1. sınıf seviyesinde öğrenim durumlarının analizi
2005
2007
YÖNETİLEN TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez YazarıTez AdıTarih
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İlköğretim Bircan ÜNLÜ Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Duygusal Zekâlarıyla Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişki: Diğer Programlarla Karşılaştırmalı İncelenmesi
2014
2016
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İlköğretim MUSTAFA KEMAL YÜZBAŞIOĞLU Ses konusuyla ilgili öğrenci zihinsel modellerinin incelenmesi
2013
2015
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İlköğretim ÖMER VOLKAN YAZ Fen bilgisi öğretim programlarının karşılaştırmalı incelenmesi
2013
2015
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İlköğretim SERKAN YILDIZ Isı ve aktarımıyla ilgili sekizinci sınıf öğrencilerinin zihinsel modellerinin incelenmesi
2013
2016
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İlköğretim NEZİHE GÖKCEN BAYRİ Sekizinci sınıf öğrencilerinin basınç konusuyla ilgili gösterim türleri arasında geçiş yapabilme durumlarının incelenmesi
2012
2014
JÜRİ ÜYELİĞİ BİLGİLERİ
YılUluslararası Jüri ÜyeliğiProfesörlük Jürisi ÜyeliğiDoçentlik Jürisi ÜyeliğiYardımcı Doçentlik Jürisi ÜyeliğiDoktora Jüri ÜyeliğiYüksek Lisans Jüri ÜyeliğiProje Jüri ÜyeliğiT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2014
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
1
1
1
1
4
2016
0
0
0
1
0
0
2
3
2017
0
0
0
1
0
0
1
2
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
0
0
3
1
1
4
9

Jüri TürüAçıklamaTarih
Yardımcı Doçentlik Jürisi Üyeliği Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi
2017
Yardımcı Doçentlik Jürisi Üyeliği Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi
2016
Yardımcı Doçentlik Jürisi Üyeliği Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi
2015
Doktora Jüri Üyeliği Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2015
Yüksek Lisans Jüri Üyeliği Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim ABD
2015
Proje Jüri Üyeliği Kastamonu Üniversitesi BAP Birimi
2017
Proje Jüri Üyeliği Kastamonu Üniversitesi BAP Birimi
2016
Proje Jüri Üyeliği Kastamonu Üniversitesi BAP Birimi
2016
Proje Jüri Üyeliği Kastamonu Üniversitesi BAP Birimi
2015
VERİLEN DERS BİLGİLERİ
Akademik YılAkademik DönemDers TürüDers AdıTeorikPratikAKTSÖğrenci Sayısı
2011-2012
Bahar
Lisans Astronomi
2
0
4
76
2011-2012
Bahar
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
2
2
5
71
2011-2012
Bahar
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
2
0
4
59
2011-2012
Bahar
Lisans Fen ve Teknoloji Öğretimi II
3
0
5
49


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr