DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
TELEFON BİLGİLERİ
TürTelefon Numarası
İş Telefonu
03662142312-133
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
ekmemis@kastamonu.edu.tr
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doktora Türkiye Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim /Fen Bilgisi Eğitimi
2011
Yüksek Lisans Türkiye Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim /Fen Bilgisi Eğitimi
2006
Lisans Türkiye Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği
2003
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Dr. Öğr. Üyesi Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim
2012
Arş. Gör. Dr. Türkiye Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim/ Fen bilgisi Eğitimi
2011
2012
Arş. Gör. Türkiye Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim/ Fen bilgisi Eğitimi
2010
2011
Arş. Gör. Türkiye Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim/ Fen bilgisi Eğitimi
2004
2010
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
1
0
8
0
1
9
0
19
2014
0
2
0
0
3
6
0
11
2015
0
1
4
0
1
0
0
6
2016
0
2
6
0
1
3
0
12
2017
0
4
12
0
0
0
0
16
2018
0
2
4
0
0
0
0
6
T O P L A M
1
11
34
0
6
18
0
70

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,EZBERCİ ÇEVİK EBRU (2018).  ARGUMENTATION BASED INQUIRY APPLICATIONS:  SMALL GROUP DISCUSSIONS OF STUDENTS WITH DIFFERENT LEVELS OF SUCCESS.  Journal of Turkish Science Education, 15(1), 25-42. (ERİC)
2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Öz Muhittin,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2018).  Effect of Multi Modal Representations on the Critical Thinking Skills of the Fifth Grade Students.  International Journal of Progressive Education, 14(2), 209-227., Doi: 10.29329/ijpe.2018.139.15 (ERİC)
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler GÜLÜNCE MERVE,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2018).  İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ”Gezegen” Kavramına İlişkin Görüşleri.  International Congress on Science and Education 
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,FİLİZ NURULLAH,KETENOĞLU KAYABAŞI ZEHRA ESRA,ÇAKAN AKKAŞ Büşra Nur,KARAKUŞ ESMA (2018).  Sınıf öğretmenleri bilimi ve bilimsel yöntemi nasıl tanımlıyor?.  International Congress on Science and Education(ICSE) 
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler
KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ÇAKAN AKKAŞ Büşra Nur,SÖNMEZ Elif (2018). Bireysel ve Etkileşimli Argüman Haritası Oluşturmanın Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmelerine Etkisi. V th International Eurasian EducationalResearch Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler FİLİZ Nurullah,ÇAKAN AKKAŞ Büşra Nur,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2018).  İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları.  V th International Eurasian EducationalResearch Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler ET SÜMEYRA ZEYNEP,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists.  Journal of Education and Training Studies, 5(2), 140, Doi: 10.11114/jets.v5i2.2167 (Yayın No: 3467395)(ERİC)
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Öz Muhittin (2017).  The Impact of Using Representation Modes within Writing to Learn Activities on the Scientific Process Skills of the Fifth Grade Students.  Journal of Education and Training Studies, 5(2), 31, Doi: 10.11114/jets.v5i2.2001 (Yayın No: 3467394)(ERİC)
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  Türkiye' de Argümantasyon Konusunda Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi: Bir Meta- Sentez çalışması.  Cumhuriyet International Journal of education-CIJE, 6(1), 47-65. (Yayın No: 3467399)
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Kabatas Memis, E. & Ezberci Cevik, E. (2017). Examination of students’ small groups discussion in argumentation process: Scientific and socio-scientific issues. Journal of Education in Science, Environment and Health (JESEH)(accepted)(ERİC)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  Investigation of Options of Students on Small Group Discussions in Argumentation Applications.  26th International Conference on educational Science (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3492401)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,KARAKUŞ ESMA,FİLİZ NURULLAH,KETENOĞLU KAYABAŞI ZEHRA ESRA (2017).  İlkokul dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi.  VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3499632)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KETENOĞLU KAYABAŞI, Z.ESRA & KABATAŞ MEMİŞ, E. (2017). İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Bilim İnsanının Özelliklerine İlişkin Düşünceleri. 16th International Primary Teacher Education Symposium. Bildiri/ Sözlü Sunum.
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ÇAKAN AKKAŞ BÜŞRA NUR,KETENOĞLU KAYABAŞI ZEHRA ESRA (2017).  İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizimlerinin Analizi.  VII. Uluslararası Eğitimde Uygulamalar Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3499641)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Gügük Merve,Çakan Akkaş Büşra Nur,Öz Muhittin (2017).  The Impact of Argumentation Based Science Learning(ABSL) Approach on Decision Making Skills of 5th Grade Students.  26th  International Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3492425)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Karakuş Esma,Filiz Nurullah,Çakan Akkaş Büşra Nur,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı Çizim Örnekleri: Kastamonu İli Örneği.  VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:3499609)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,SÖNMEZ ELİF,ÖZ MUHİTTİN (2017).  REVIEW OF THE ARTICLES PUBLISHED IN THE JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING(JRST) BETWEEN 2006-2016: CONTENT ANALYSIS.  2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ONECONOMICS BUSINESS MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3515143)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Gügük Merve (2017).  Investigation of Options of Students Receiving Education with Argumentation approach on Learning and Science compared to Tradational Approach.  26th  International Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3492434)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Evran Sema Nur,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  Üniversite Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Argüman Kalitelerinin Analizi.  VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3499618)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Çakan Akkaş Büşra Nur,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  The Impact of Argumentation Based Practices on Scientific Process Skills of 5th Grade Students.  26th  International Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3492442)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ÇAKAN AKKAŞ BÜŞRA NUR,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  Araştırma-Sorgulama Temelli Uygulamaların 5. Sınıf Öğrencilerinin Tartışmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi.  VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3499635)
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Evran Sema Nur,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2017).  Argümantasyon Uygulamalarında Öğretmen Sorularının Analizi.  VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3499612)
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  The Effects of an Argument Based Inquiry Approach On Improving Critical Thinking and the Conceptual Understanding of Optics among Pre Service Science Teachers.  International Journal of Progressive Education, 12(3) (Yayın No: 2865186)(ERİC)
2016
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Bozkurt Rahşan,Cevizci Esra,Avunç Felek,Öğretmen Burcu (2016).  Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.  Cumghuriyet İnternational Journal of Education, 5(4), 16-30. (Yayın No: 3013584)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ET SÜMEYRA ZEYNEP,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Algıları.  XV.  Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2792069)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler GÜLTEPE YASEMİN,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  Kastamonu Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kastamonu Üniversitesini Tercih etme Nedenleri.  Türk Dünyasında İlmi Araştırmalar Sempozyumu, 1031-1037. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2930012)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  The effect of the Inquiry Based Applications on 5 Year Old Students  Understanding Concep of Shadow.  The 8th Multidisciplinary Academic Conference (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2929975)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  Türkiye  de Argümantasyon Konusuna İlişkin Gerçekleştirilen Tezlerin Analizi  Bir Meta Sentez Çalışması.  XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2792140)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Çakan Akkaş Büşra Nur (2016).  Okul Öncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulamaların Öğrencilerin Yoğunluk Konusunu anlamlandırmasına Etkisi.  1. uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2929983)
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Öz Muhittin (2016).  Betimleme Modlarının Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitesi İçerisinde Kullanımın Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi.  XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2791974)
2016
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Çakan Akkaş Büşra Nur (2016).  Okulöncesi Eğitiminde Araştırma sorgulama Temelli Uygulama Yoğunluk Konusu Örneği.  Online Fen Eğitimi Dergisi, 1(1), 17-29. (Kontrol No: 2929954)
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Bozkurt Rahşan,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  Üst bilişsel aktiviteler ile desteklenmiş argümantasyon uygulamalarının fen başarısına ve öğrencilerin tutumlarına etkisi.  12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2929966)
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Cevizci Esra,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2016).  Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Araştırma sorgulamaya ve Süreçte Öğretmen ve Öğrenci Rollerine İlişkin Görüşleri.  12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2929970)
2016
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,EZBERCİ ÇEVİK EBRU,Çakan Akkaş Büşra Nur (2016).  Araştırma sorgulama  Temelli Uygulamaların Kara Verme Becerisi Üzerine Etkisi.  12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:2929960)
2016
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,SEVEN SABRİYE (2015).  Effects of an SWH Approach and Self Evaluation on Sixth Grade Students  Learning and Retention of an Electricity Unit.  International journal of  progressive education, 11(3), 32-49. (Yayın No: 1832722)(ERİC)
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ÖZ Muhittin,Sema Nur Evran (2015).  The effect of multi modal representation on unit based academic achievement.  International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1835187)
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,KARATEKİN KADİR,sadullah üstün (2015).  Effect of argumentation practices on unit based social studies lesson of primary school 4th grade students.  International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1835479)
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,EZBERCİ EBRU (2015).  Argümantasyon Sürecinde Öğrencilerin Bilimsel ve Sosyobilimsel Konular Açısından Yaşadıklarının İncelenmesi.  IInd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1839514)
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Sema Nur Evran (2015).  Big group discussion in argumentation  An analysis of teacher questions.  International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1835231)
2015
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2015).  İlköğretim 7   Sınıf Öğrencilerinin  Kuvvet Ve Hareket  Ünitesini Öğrenmelerine Betimleme Modlarını Kullanmalarının Etkisi.  Çukurova üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi, 44(1), 23-40., Doi: 10.14812/cufej.2015.002 (Kontrol No: 1833563)
2015
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler AKYÜZ HALİL İBRAHİM,PEKTAŞ MURAT,KURNAZ MEHMET ALTAN,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2014).  Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi.  Cumhuriyet International journal of Education-CIJE, 3(1), 1-14. (Yayın No: 1833132)
2014
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ÖZ Muhittin (2014).  The impact of İnquiry Process on the cognitive Process Dimensions of Nontraditional Writing.  Mediterranean Journal of Social Science, 5(20), 1158-1167. (Yayın No: 1832966)
2014
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler GÜLTEPE YASEMİN,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2014).  Kavram Haritalarının Ontoloji Tabanlı Oluşturulması  Kuvvet Konusu Uygulama Örneği.  Journal of Instructional Technologies & Teacher Education, 3(1), 24-33. (Kontrol No: 1833852)
2014
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler BOZDEMİR HAFİFE,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2014).  Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye ve Öğrenci Öğretmen Aile  nin Okuldaki Yerine İlişkin Görüşleri.  Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2), 223-238. (Kontrol No: 1833622)
2014
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
KABATAŞ MEMIŞ ESRA (2014). İlköğretim Örencilerinin Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Uygulamalarına İlişkin Görüşleri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 22(2), 401-418. (Kontrol No: 1833372)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler EZBERCİ EBRU,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,BOZDEMİR HAFİFE (2014).  Argümantasyon sürecinde farklı başarı seviyelerindeki öğrencilerin küçük grup tartışmalarının incelenmesi.  11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1839978)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,CEVİZCİ Esra,BOZKURT Rahşan,AVUNÇ Felek,ÖĞRETMEN Burcu (2014).  Üniversite Öğrencilerinin Karar Verme Stratejisi Ve Fen Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.  14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1840601)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,BOZDEMİR HAFİFE,EZBERCİ EBRU (2014).  Araştırma sorgulama temelli argümantasyon uygulamalarında küçük grup tartışmaları.  11. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1840267)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,ÖZ MUHİTTİN (2014).  Ortaokul 5  Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinde Betimleme Modlarını Kullanmalarının  Kuvvet  Konusunu Öğrenmelerine Etkisi.  14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1840838)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,BOZKURT Rahşan,KOPARAN Esra,CEVİZCİ Esra (2014).  Üniversite Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri  Kastamonu Üniversitesi Örneği.  14. Uluslararası katılımlı sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1840739)
2014
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler BOZDEMİR HAFİFE,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2014).  Sınıf Öğretmeni Adayların Öğretmen  Öğrenci  Aile üçgenine yönelik görüşleri.  13. Ulusal sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:1839767)
2014
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2013).  Students  Views about the Non Traditional Writing.  5thWorld Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456282)
2013
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler GÜLTEPE YASEMİN,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2013).  Kavram haritalarının Ontoloji Tabanlı oluşturulması.  1 st İnternational ınstructional technologies & teacher education symposium (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456304)
2013
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Akbay Yesrib,Demir Mustafa,Gündoğan Fatma,AKKUŞ RECAİ,KABATAŞ MEMİŞ ESRA (2012).  Argümantasyon Tabanlı Uygulama Örnekleri ve Yansımaları.  10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456264)
2012
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler ÖZer Keskin Melike,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Aşçı Volkan (2012).  Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Öğrenme Sürecinin Öğrencilerin Yazma Becerilerine Etkisi.  10. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456245)
2012
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Yeşildağ Hasançebi Funda,Günel Murat (2011).  The Effect Of  Argumentation Based Inquiry Implementation On Students  Understanding Of Light Unit.  ESERA CONFERENCE (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456216)
2011
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler (SCI & SCI Expanded & SSCI & AHCI) GÜNEL MURAT,KABATAŞ MEMIŞ ESRA,BÜYÜKKASAP ERDOĞAN (2010). Yaparak yazarak Bilim Öğrenimi(YYBÖ) Yaklaşımının İlköğretim Öğrencilerinin Fen Akademik Başarısına ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumuna Etkisi. EĞİTİM VE BİLİM, 35(155), 49-62.
2010
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Günel Murat,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Yeşildağ Funda,Biber Bilge,Okçu Betül,Şahin Alime (2010).  Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Üniversite Seviyesinde Fizik Laboratuarlarında Kullanımının akademik Başarıya etkisi.  9. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456193)
2010
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Günel Murat,Büyükkasap Erdoğan (2010).  İlköğretim 7  Sınıf Öğrencilerinin   kuvvet ve hareket  ünitelerini Öğrenmelerine betimleme modlarının etkisi.  9. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456167)
2010
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Atalmış Erkan,Yeşildağ Funda,Günel Murat,Büyükkasap Erdoğan (2009).  The Effect Of Writing To Learn Activities Light Unit At High School Level.  ESERA CONFERENCE (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456117)
2009
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Büyükkasap Erdoğan,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Günel Murat (2009).  Using The Science Writing Heuristic And Self Evaluation To Promote Students  Understanding Of Science In Turkish Primary School Setting.  ESERA CONFERENCE (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456084)
2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
GÜNEL MURAT,KABATAŞ MEMIŞ ESRA,BÜYÜKKASAP ERDOĞAN (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin İncelenmesi. GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 29(2), 401-419. (Kontrol No: 455434)
2009
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Günel Murat,Büyükkasap Erdoğan (2009).  Isı Ünitesinin İlköğretim 6  Sınıf Seviyesi Öğretiminde Yaparak Yazarak Bilim Öğrenimi YYBÖ Yaklaşımının Kullanılmasının Öğrenci Akademik Başarısına ve Tutumuna Etkisi.  18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456142)
2009
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Günel Murat,Uzoğlu Mustafa,Büyükkasap Erdoğan,Hand Brian (2008).  Effects of the Implementation of science writing Heuristic on Students understanding of Electricity unit in 6TH grade setting in Turkey.  NARST CONFERENCE (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456022)
2008
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Günel Murat,Büyükkasap Erdoğan (2008).  Öğrenme Amaçlı Yazmanın ve Analoji Kurmanın mekanik Ünitesini Öğrenmeye Etkisi.  8. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:456055)
2008
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Akar Said,Erkol Mehmet,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Büyükkasap Erdoğan,Günel Murat (2007).  How Did Pre service Science Teachers Ideas Toward Laboratory Activities Changed After Using the Science Writing Heuristic Student Template.  ESERA CONFERENCE (Tam Metin Bildiri/Poster)(Yayın No:455941)
2007
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Uzoğlu Mustafa,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Erkol Mehmet,Günel Murat,Büyükkasap Erdoğan (2007).  The Relationship Between the Intelligence Areas of Seventh Grade Students and Their Science Achievement.  ESERA CONFERENCE (Tam Metin Bildiri/Poster)(Yayın No:455987)
2007
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Erkol Mehmet,Akar Said,Uzoğlu Mustafa,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Yıldız Ali,Günel Murat (2007).  Swh Formatına Göre Hazırlanan Fizik Laboratuarı Raporlarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması.  16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:455889)
2007
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Uzoğlu Mustafa,Erkol Mehmet,Dikel Semih,Büyükkasap Erdoğan (2006).  Lise Öğrencilerinin Zeka Alanları ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki.  7. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:455651)
2006
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Uzoğlu Mustafa,KABATAŞ MEMİŞ ESRA,Akar Said,Demir Yahya,Büyükkasap Erdoğan (2006).  İlköğretim Öğrencilerinin Zeka Alanları ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki.  7. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi ve Matematik Eğitimi Kongresi, (Özet Bildiri/Poster)(Yayın No:455818)
2006
ATIF BİLGİLERİ
YılISI Dergilerindeki AtıflarDiğer Uluslararası AtıflarUlusal AtıflarT O P L A M
Geçmiş
0
1
0
1
2014
0
0
0
0
2015
0
0
1
1
2016
0
0
4
4
2017
0
0
0
0
2018
0
0
0
0
T O P L A M
0
1
5
6

Atıf TürüAtıf İçerik TürüAtıf Yapan Yayının KünyesiAtıf Yapılan Yayınımın KünyesiTarih
Ulusal Atıflar Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

1.       Melanlıoğlu, D. & Demir Atalay, T. (2016). Türkçe Öğrenen Yabancılar Örneğinde Yansıtıcı Günlük Kullanma ve Yazma Öz yeterliliği arasındaki İlişki. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler enstitüsü Dergisi, 13(35), 56-76.

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419
2016
Ulusal Atıflar Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

1.       Çelik H., Kırındı, T. & Ayçiçek Kotaman, Y. (2016). Fen Öğretiminde Bilgisayar Destekli Analoji Yönteminin Öğrenme Ürünlerine Etkisi. Part B: Türk Fen eğitimi Dergisi, 13 (2), 3-27.

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419
2016
Ulusal Atıflar Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

1.       Tekin Aytaş, Ç. & Uğurel, I. (2016). Bir Matematik Sınıfındaki Yazma Aktivitelerine Dayalı Öğretim Uygulamasının Öğrencilerin Öğrenmeleri Üzerindeki Etkileri. Milli Eğitim, 211, 113-146.

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419.

2016
Ulusal Atıflar Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

1.       Öztürk,F., Öztürk, B. & Işık, A. (2016). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının Belirlenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2), 306-326.

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419
2016
Ulusal Atıflar Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

1.       Bozat, Ö. & Yıldız, A. (2015). 5. Sınıf Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesinde Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinden Mektubun Başarıya Etkisi. Education Science, 10(4), 391-204.

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419
2015
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Genç, M. (2013). The effect of analogy-based teaching on students’ achievement and students’ views about analogies. Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching, 14 (2).

Günel, M., Kabataş-Memiş, E., & Büyükkasap, E. (2009). Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin ve Analoji Kurmanın Üniversite Düzeyinde Mekanik Konularını Öğrenmeye Etkisinin incelenmesi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29( 2,) 401-419.

2013
PROJE BİLGİLERİ
YılTBTKSANTKBDPBAPAUKDPABÇPABDPUADPDGRPT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2014
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2016
0
0
0
2
0
0
0
0
0
2
2017
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
0
0
4
0
0
0
0
0
4

Proje TürüGörev TürüAçıklamaTarih
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Proje Yürütücüsü Üniversite Öğrencilerinin Argüman Haritası Kullanmalarının Akademik Başarı ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü, 01/09/2017 (Devam Ediyor) (ULUSAL)
2017
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Proje Yürütücüsü İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİLİM İNSANINA YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, 
2016
2017
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Proje Yürütücüsü OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE ÖĞRENİM GÖREN 5 YAŞ GRUBU ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü, , 01/10/2015 - 28/12/2016 
2015
2016
YÖNETİLEN TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez YazarıTez AdıTarih
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Büşra Nur ÇAKAN AKKAŞ Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (ATBÖ) yaklaşımının temel alındığı öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi.
2015
2017
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Esra CEVİZCİ Fen bilimleri dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
2014
2017
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Rahşan BOZKURT Üst bilişsel aktivite ile desteklenmiş argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının fen başarısına etkisi
2014
2017
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Sema Nur EVRAN
Fen bilgisi eğitimi öğretmen adaylarının argümantasyon tabanlı bilim öğrenme sürecinde büyük grup çalışmalarının incelenmesi
2014
2016
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Muhittin ÖZ
Öğrenme amaçlı yazma aktivitelerinde çoklu modsal betimleme kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin öğrenmelerine, bilimsel süreç becerilerine, eleştirel düşünmelerineve fen bilimlerine yönelik tutumlarına etkisi
2013
2016


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr