Biber, C., Tuna, A., Korkmaz S. (2013). The mistakes and the misconceptions of the eighth grade students on the subject of angles. European Journal of Science and Mathematics Education, 1(2), 50-59. (ERIC).
Incikabi, L., Tuna, A., & Biber, A. C. (2013). An analysis of mathematics teacher candidates’ critical thinking dispositions and their logical thinking skills. Journal of International Education Research (JIER), 9(3), 257-266. (ERIC).
Tuna, A., Biber, A. C., & İncikabı, L. (2013). An analysis of mathematics teacher candidates’ logical thinking levels: Case of Turkey. Journal of Educational and Instructional Studies in the World, 3(1), 83-91.
Biber, A. C., Tuna, A., Incikabi, L., & Yigit, E. (2013). An investigation of various variables’ effects on middle school students’ skills of recognizing figure patterns. Problems of Education in the 21st Century, 55(3), 45-56. (ERIC).
Biber, A. C., Tuna, A., & Incikabi, L. (2013). An investigation of critical thinking dispositions of mathematics teacher candidates. Educational Research, 4(2), 109-117.
Biber, A. Ç., & Kutluca, A. Y. (2013). Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(2), 276-288.
Tuna, A., Biber, A.Ç., & Yurt, N. (2013). Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri. Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF), 33(1), 129-146.
Biber, A.Ç., Tuna, A., Aktaş O. (2013). Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların Kesir Problemleri Çözümlerine Etkisi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2), 152-162.
BİBER, A. Ç. (2013). Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı Hakkındaki Memnuniyet Düzeylerinin Araştırılması: Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 21(3), 1253-1270.
M.Y.Ulaş, A.Ç.Biber, 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu. konferansı dahilinde , "1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu. Özet Kitabında Basılmıştır.", bildiri kitapçığındaki "Öğrencilerin Küme Problemlerinde Sergiledikleri Modelleme Becerilerinin İncelenmesi", 41-41 pp.,Trabzon, Haziran, 2013.
Biber, A. Ç., & Argün, Z. (2012). Matematik Öğretmen Adaylarında İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti Kavramının Yapılandırılmasının İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(2), 56-66.
Biber, A. Ç., & Argun, Z. (2012). Matematik Öğretmen Adaylarının Tek Değişkenli Fonksiyonlarda Limit Kavram Bilgilerini Kullanarak Yürüttükleri Bazı Genelleme Ve Soyutlamalar. Kastamonu Eğitim Dergisi, 20(2), 655-668.
N.Yurt, A.Tuna, A.Ç.Biber, 11. Matematik Sempozyumu Anadolu'da Matematik. konferansı dahilinde , "11. Matematik Sempozyumu Anadolu'da Matematik. Özet Kitabında Basılmıştır.", bildiri kitapçığındaki "Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri", 266-266 pp.,Samsun, Türkiye, Eylül, 2012.
Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tek ve İki Değişkenli Fonksiyonların Limiti ve Sürekliliği İle İlgili Kavram Bilgileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi.