DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
ADRES BİLGİLERİ
TürAdresİl/İlçe
İş Adresi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi A-Blok
KASTAMONU
TELEFON BİLGİLERİ
TürTelefon Numarası
İş Telefonu
0366 280 33 96
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
aunal@kastamonu.edu.tr
DİL PUANI BİLGİLERİ
Puan TürüPuan
KPDS
87
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doktora Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2018
Yüksek Lisans Türkiye Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi
2012
Lisans Türkiye Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği
2008
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Dr. Öğr. Üyesi Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim
2018
Arş. Gör. Türkiye Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2012
2018
Arş. Gör. Türkiye Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi
2010
2012
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
0
0
1
0
0
0
0
1
2014
0
0
1
0
0
0
0
1
2015
0
0
2
0
0
0
0
2
2016
0
1
2
0
1
0
0
4
2017
0
0
5
0
0
0
0
5
2018
0
1
3
0
0
0
0
4
T O P L A M
0
2
14
0
1
0
0
17

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Şimşir, N., Ünal, A., & Yerlikaya, Z. (2018). Yapılandırmacı yaklaşım ve bilimsel süreç becerilerine dayalı geliştirilen laboratuvar etkinliklerinin öğrenci başarısı üzerine etkisi. Kastamonu Education Journal, 26(2), 499-507. doi:10.24106/kefdergi.389812
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Helvacı, S., Ünal, A., & Yerlıkaya, Z. (2018). Fen Bilimleri Ögretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Yönelik Algıları. 17. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Sempozyumu, Ankara.
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünal, A. (2018). Bir Ders Kitabı Olarak Genel Kimya Laboratuarı Deney Föyü. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul.
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Ünal, A. (2018). Ögrenci Gözünden Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Dersinin Gerekliligi. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu, İstanbul
2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Hakkında Görüşleri
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler BİLİMSEL SORGULAMA TEMELLİ VE SOSYAL AĞ DESTEKLİ LABORATUVAR UYGULAMALARININ GELİŞTİRİLMESİ
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler BİLİMSEL SORGULAMA TEMELLİ VE SOSYAL AĞ DESTEKLİ LABORATUVAR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE YÖNELİK ALGILARINA ETKİSİ
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE DUYARLILIKLARININ İNCELENMESİ
2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler FEN EĞİTİMİNDE EV LABORATUVARI YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Unal, A., & Altıparmak Karakuş, M. (2016). Interacting Science through Web Quests. Universal Journal of Educational Research, 4 , 1595 - 1600. doi: 10.13189/ujer.2016.040712
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Öğretmen Adaylarının Genel Kimya Laboratuvarına Yönelik Kaygı Durumları
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Genel Kimya II Laboratuvar Dersi Etkinliklerinin Yapılandırmacı Laboratuvar Yaklaşımına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Olarak Geliştirilmesi
2016
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVARA YÖNELİK KAYGI DURUMLARININ İNCELENMESİ
2016
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Understanding Levels of Prospective Science Teachers about Solar System, Milky Way and Universe
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Social Networking Purposes of Pre Service Teachers
2015
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Analysis of Elementary School Students  Concepts About Nature of Science
2014
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler THE EFFECTS OF WEBQUESTS ON ELEMENTARY SCHOOL SEVENTH GRADE STUDENTS  SCIENCE ACHIEVEMENT  ATTITUDE TOWARDS SCIENCE AND ATTITUDE TOWARDS WEB BASED EDUCATION WHILE TEACHING SCIENCE SUBJECTS
2013
PROJE BİLGİLERİ
YılTBTKSANTKBDPBAPAUKDPABÇPABDPUADPDGRPT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2014
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2016
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2017
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
0
0
3
0
0
0
0
0
3

Proje TürüGörev TürüAçıklamaTarih
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı Bilimsel Sorgulama Temelli ve Sosyal Ağ Destekli Laboratuvar Uygulamalarının Geliştirilmesi
2015
2016
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı 7. Sınıf Fen Konularının Öğretiminde WebQuestlerin Öğrencilerin Fen Başarısı ve Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi
2010
2013


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr