DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
ADRES BİLGİLERİ
TürAdresİl/İlçe
İş Adresi Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi C Blok Kat.2
KASTAMONU
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Doktora Türkiye Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Programları ve Öğretim
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Arş. Gör. Dr. Türkiye Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Programları
2007
2011
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2014
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
0
0
0
0
2017
0
2
0
0
0
0
0
2
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
2
0
0
0
0
0
2

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Gürbüztürk, O., Aktı, Aslan, S. ve Et, S. Z. (2017). 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Programı "Hücre Bölünmesi ve Kalıtım" Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi" İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 18(2), 62-72.
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Et, S. Z. & Kabataş Memiş, E. (2017).The Perceptions of Five Years Old Group Students’ about Scientists. Journal of Education and Training Studies. 5(2), 140-148.
2017
ATIF BİLGİLERİ
YılISI Dergilerindeki AtıflarDiğer Uluslararası AtıflarUlusal AtıflarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
2014
0
0
0
0
2015
0
1
0
1
2016
0
1
0
1
2017
0
0
0
0
2018
0
0
0
0
T O P L A M
0
2
0
2

Atıf TürüAtıf İçerik TürüAtıf Yapan Yayının KünyesiAtıf Yapılan Yayınımın KünyesiTarih
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Bozpolat, E. (2016). Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime İlişkin Metaforik Algıları. İlköğretim Online. 15(4),1114-1130.Gömleksiz, M. N. ve Et. S. Z. (2013). Öğretmen adaylarının lisansüstü eğitime ilişkin metaforik algıları. VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu (10-11 Mayıs 2013), Sakarya Üniversitesi. VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 145-151.
2016
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Şahin, D., Demir, M. K., ve Arcagök. (2015). Öğretmen adaylarının lisansüstü öğretime yönelik görüşleri. Eğitimde Kuram ve Uygulama. 11(1), 304-320.
Gömleksiz, M. N., & Et, S. Z. (2013). Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime İlişkin Metaforik Algıları. VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 145-152.
2015
ETKİNLİK BİLGİLERİ
YılUA-TOPU-TOPSN-DNŞKLSYNUA-STEU-STEUA-SNTT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2014
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
4
0
0
0
0
0
0
4
2017
3
1
0
0
0
0
0
4
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
7
1
0
0
0
0
0
8

Etkinlik TürüKatılım TürüEtkinlik AdıEtkinlik KonusuEtkinlik YeriTarih
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bilim Kurulu Üyeliği 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiVıews Of Preservıce Teachers About Ideal Teacher QualıtıesAntalya
2017
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiExamining The Cognitive Structure Of Preservice Science Teachers Concerning The Concept Of Science Via Word Association Test.Antalya
2017
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım 2nd International Conference on Economics Business Management and Social Sciences.Examining the Cognitive Structure of Preservice Teachers Concerning the Concept of Science via Word Association Test .Belgrad/Sırbıstan
2017
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Araştırma Sürecine ilişkin Tutum ve Görüşleri Muğla
2016
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu Beş Yaş Grubu Öğrencilerinin Bilim İnsana Yönelik Algıları Muğla
2016
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu 8. Sınıf Fen ve Teknoloji Programı Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi Mığla
2016
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Bildirili Katılım The 8th Multidisciplinary Academic Conference Examınıng the preschool story books ın terms of scıence concepts
Prag/Çek Cumhuriyeti
2016
Ulusal Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları, Yaz Okulu ve Basın Yayın Etkinlikleri Bildirili Katılım VI. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
Metaphorical Perceptions of Prospective Teachers toward Graduate EducationSakarya
2017
TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez AdıTarih
Yüksek Lisans Fırat Üniversitesi Eğitim Programları Elazığ Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerinin fen bilimleri dersine ve motivasyon düzeylerine ilişkin görüşleri.

2011
2013


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr