DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
ADRES BİLGİLERİ
TürAdresİl/İlçe
İş Adresi Küre Meslek Yüksekokulu
KASTAMONU / Küre
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
nilaykutahyali@kastamonu.edu.tr
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Yüksek Lisans Türkiye Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme
2016
Lisans Türkiye Pamukkale Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri
2013
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Öğr. Gör. Türkiye Kastamonu Üniversitesi Küre Meslek Yüksekokulu Toptan ve Perakende Satış
2017
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
0
0
0
0
2017
0
2
1
0
0
0
0
3
2018
0
0
2
0
0
0
1
3
2019
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
2
3
0
0
0
1
6

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Gümüş, N., & Kütahyalı. D. N. (2018). Kastamonu Halkının Ilgaz Dağı Kış Turizmine Yönelik Algılarının İncelenmesi. Internatıonal Busıness And Organızatıon Conference, 12-14 Eylül 2018, Safranbolu/ KARABÜK.

2018
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler Gümüş, N. Karaca, Ş. Kütahyalı, D. N. (2018) Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği. II. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı. 17-20 Mayıs 2018 Berlin/ Almanya
2018
Diğer Yayınlar
İnsan Bilimleri Araştırmaları, Bölüm adı:(Online Alışverişlerde Tüketicilerin Sahip Oldukları Haklara Yönelik Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi: Kastamonu Örneği) (2018)., GÜMÜŞ NİYAZİ,KARACA YILMAZ ŞÜKRAN,KÜTAHYALI DİLBER NİLAY,  Dora Basım Yayın Dağıtım Ltd Şti, Editör:Leyla AYDEMİR, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 345, ISBN:978-605-247-057-2, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4399373)


2018
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler GUMUS, N. and KUTAHYALI, D. N. (2017) Perceptions of Social Media by Small and Medium Enterprises (SMEs) in Turkey.International Journal of Business and Information. Volume 12, Number 2, June 2017. DOI: 10.6702/ijbi.2017.12.2.2  
2017
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Gümüş, N. ve Kütahyalı, D. N. (2017). KOBİ'lerin Pazarlama Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanma Ve Kullanmama Nedenlerinin Belirlenmesi: Kastamonu İlinde Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. Cilt 13, Sayı 4.

2017
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Gümüş, N, Kütahyalı, D.N. (2017). Taşköprü Sarımsağının Pazarlama Sorunlarının ve Çözüm Önerilerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma. “Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu", 10-12.04.2017.

ISBN: 978-605-4697-12-0

2017
ATIF BİLGİLERİ
YılISI Dergilerindeki AtıflarDiğer Uluslararası AtıflarUlusal AtıflarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
2017
0
0
0
0
2018
0
2
0
2
2019
0
0
0
0
T O P L A M
0
2
0
2

Atıf TürüAtıf İçerik TürüAtıf Yapan Yayının KünyesiAtıf Yapılan Yayınımın KünyesiTarih
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler

Sangi, N., Liu. S., & Sangi. R. A. (2018). Robustness Of Factors İnfluencing Social Media Usage/Adoption Amongst Smes İn Developing Countries: A Case Of Pakistan. IC4E '18 Proceedings of the 9th International Conference on E-Education, E-Business, E-Management and E-Learning, 103-109.

Gümüs, N., & Kütahyali, D. N. (2017). "Perceptions of social media by small and medium enterprises (SMEs) in Turkey," International Journal of Business and Information, 12, 2, 123. 

2018
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Çetin. A. F., & Taşdemir. H. N. (2018). Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması Ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu. Journal Of Instıtute Of Economıc Development and Socıal Researches, 4(8), 31-42.

Gümüş, N., & Kütahyalı, D.N. (2017). KOBİ’lerin Pazarlama Çalışmalarında Sosyal Medya Kullanma ve Kullanmama Nedenlerinin Belirlenmesi: Kastamonu İlinde Bir Araştırma. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 13(4): 891-910.

2018
PROJE BİLGİLERİ
YılTBTKSANTKBDPBAPAUKDPABÇPABDPUADPDGRPT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2017
0
0
0
1
0
0
0
0
0
1
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
2019
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
T O P L A M
0
0
0
2
0
0
0
0
0
2

Proje TürüGörev TürüAçıklamaTarih
BAP Destekli Araştırma Projesi [BAPA] Yardımcı Araştırmacı KOBİ'lerin Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya Kullanımının Belirlenmesi: Kastamonu İlinde Bir Araştırma. 
2016
2017
TEZ BİLGİLERİ
Tez TürüÜniversiteBölümTez AdıTarih
Yüksek Lisans Kastamonu Üniversitesi İşletme

KOBİ'lerin Sosyal Medyaya Yönelik Algılarının İncelenmesi: Kastamonu İlinde Bir Araştırma

2015
2016


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr