DİL SEÇİMİ : LANGUAGE SELECTION
KİMLİK BİLGİLERİ
ÖZET BİLGİ
GRAFİKSEL ÖZET BİLGİ
ADRES BİLGİLERİ
TürAdresİl/İlçe
İş Adresi Kastamonu Üniversitesi - Turizm Fakültesi Kuzeykent Mah. Orgeneral Atilla Ateş Paşa Cad. No: 15/A - Merkez/ KASTAMONU
KASTAMONU
TELEFON BİLGİLERİ
TürTelefon Numarası
Cep Telefonu
05322806449
İş Telefonu
03662803720
E-POSTA BİLGİLERİ
TürE-Posta Adresi
Kurum E-Posta Adresi
gcaliskan@kastamonu.edu.tr
DİL PUANI BİLGİLERİ
Puan TürüPuan
YÖKDİL
77,5
YDS
71,25
EĞİTİM BİLGİLERİ
Öğrenim TürüÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Yüksek Lisans Türkiye Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği
2019
Lisans Türkiye Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği
2016
Doktora Türkiye Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm ve Otel İşletmeciliği
AKADEMİK ÖZGEÇMİŞ BİLGİLERİ
UnvanÜlkeÜniversiteBirimBölümTarih
Arş. Gör. Türkiye Kastamonu Üniversitesi Turizm Fakültesi Turizm ve Otel İşletmeciliği
2019
ESER BİLGİLERİ
YılISI Dergilerinde MakaleUluslararası Dergilerde MakaleUluslararası BildiriKitap veya Kitapta BölümUlusal MakaleUlusal BildiriDiğer YayınlarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
0
0
0
0
2017
0
0
0
0
1
0
0
1
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
2019
0
1
0
0
0
0
0
1
T O P L A M
0
1
0
0
1
0
0
2

Eser TürüAçıklamaTarih
Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Çalışkan, Gürkan, & Şahbaz, Ramazan Pars (2019). Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi Anlayışının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: İzmir Örneği, Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi, 4(1), 17-34.
2019
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Çalışkan, Gürkan (2017). Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Müşteri İlişkileri Yönetimine Bakış Açılarının Değerlendirilmesi, Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1(6), 1-16
2017
ATIF BİLGİLERİ
YılISI Dergilerindeki AtıflarDiğer Uluslararası AtıflarUlusal AtıflarT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
2017
0
0
0
0
2018
0
1
0
1
2019
0
0
0
0
T O P L A M
0
1
0
1

Atıf TürüAtıf İçerik TürüAtıf Yapan Yayının KünyesiAtıf Yapılan Yayınımın KünyesiTarih
Diğer Uluslararası Atıflar Uluslararası Diğer Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Dikici, H. P. (2018). Otel işletmelerinin müşteri ilişkileri yönetimine bakışı: Isparta örneği, International Journal of Social Sciences and Education Research, 4(2), 344-358Çalışkan, Gürkan (2017). Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Müşteri İlişkileri Yönetimine Bakış Açılarının Değerlendirilmesi, Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1(6), 1-16
2018
ETKİNLİK BİLGİLERİ
YılUA-TOPU-TOPSN-DNŞKLSYNUA-STEU-STEUA-SNTT O P L A M
Geçmiş
0
0
0
0
0
0
0
0
2015
0
0
0
0
0
0
0
0
2016
0
0
0
0
0
0
0
0
2017
0
0
0
0
0
0
0
0
2018
0
0
0
0
0
0
0
0
2019
1
0
0
0
0
0
0
1
T O P L A M
1
0
0
0
0
0
0
1

Etkinlik TürüKatılım TürüEtkinlik AdıEtkinlik KonusuEtkinlik YeriTarih
Uluslararası Toplantılar - Sempozyum, Kongre, Panel, Çalıştay, Eğitim Kursları ve Yaz Okulu Gibi Etkinlikler Düzenleme Kurulu Üyeliği 2. Uluslararası Helal Turizm Kongresi Helal Turizm Alanya
2019


     Kastamonu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
abis@kastamonu.edu.tr